Azt pontosan látjuk, hogy a Facebook – minden ellenkező híresztelés dacára – egyre népszerűbb. Vannak időszakok, amikor kizárólag a Facebookon érhetjük el célcsoportunkat. Jellemzően ilyen a karácsonyi-újévi időszak, de hasonló például az augusztus. Annak érdekében, hogy a Facebookon is erősítsük a jelenlétet, kitaláltuk, hogyan tudjuk kedvenc joomla weblapunkat betekerni a Facebook alá, egy új menüpontba. Ennek az az értelme, hogy a látogatók látszólag még mindig a Facebookon nézik oldalunkat, így könnyebben átjut az üzenet, még kattintania sem kell az olvasónak. Technikailag ez úgy történik, hogy egy plusz sablont adunk a joomlához, amely a Facebookra van optimalizálva (820 pixel szélességgel). Így a céges híreink, akcióink, termékeink egyből megjelennek Facebook oldalunk egyik menüjében is, nem kell külön-külön mindent posztolgatni. A Facebook pedig ezt a speciálisan elkészített sablont jeleníti meg a rendelkezésre álló keretben. Értelemszerűen a megjelenő weblap tartalmát is mi döntjük el, így rendszeresen aktualizálhatjuk az azon megjelenő tartalmakat. A Horizon Webstúdió nemcsak elkészíti a Facebook sablont és beüzemeli azt, de természetesen az online marketing szabályaira is tekintettel leszünk, ahogy a weblap készítés során is.