Az élelmiszerláncok nagy része igen nagy hangsúlyt fektet arra, hogy termékeit minél nagyobb körben megismertesse, arról már nem is beszélve, hogy az éppen aktuális akciókat is tudatni kell a vásárlókkal. Erre a legjobb megoldás a szórólap lehet, hiszen ennek a nyomdai terméknek köszönhetően mindenegyes háztartásba eljuthat az éppen aktuális akció, vagy éppen az új termék kínálat. Egyáltalán nem ritka, hogy a szakemberek még kedvezményes kupont is csempésznek a kiadvány végébe, hiszen ezzel igen sok mindenre választ kaphatnak. Nem csak ösztönzik a vevőket a vásárlásra, hanem akár még felméréseket és kutatásokat is végezhetnek. Ugyanis igen könnyedén vezethetek statisztikát arról, hogy a vevők hány százaléka jött az újságra, vagy éppen a szórólapra, és hogy ezen kívül milyen százalékban éltek a kuponos kedvezménnyel, vagy éppen az akcióval. Természetesen az akciós termékek ilyenkor sokkal jobban fogynak, valamint egy nagyobb kedvezmény esetében igen nagy mértékben megnövekedhet az ügyfél forgalom is.